Monday, 17 March 2008

I Wish You Dear Buddy In New Year


In This New Year, I Wish You Achieve All Your Goals In Life,


In this New Year, I wish you achieve all your goals in life,And get success at every step of life, enjoy a rocking year.Happy New Year 2018



Gul Ne Gulshan Se Gulfam Bheja H,


Gul Ne Gulshan Se Gulfam Bheja H,Sitaro Ne Aasma Se Salam Bheja H,Mubarak Ho Aapko Naya Saal,Hum Ne Ye Advance Mein Ye Paigam Bheja H.Happy New Year!!!



Is New Year Mai, Lumha Bher Ki Jo Rafakat Mil Jae Muj Ko, Mai Apne Subah Sham Tere Naam Ker Dun, Ager Tu Mil Jae Buz-me-History Mai, Mai Apni Zindgi Ki Haseen Shaam Tere Naam Ker Dun.


Is new year mai, Lumha Bher ki jo rafakat mil jae muj ko, Mai apne Subah sham tere naam ker dun, Ager tu mil jae Buz-me-History mai, Mai apni zindgi ki ..


No comments:

Post a Comment

Kitnay Anm0l H0te Hain Ye M0habbat K Rishtay Bhi,♥

Kitnay anm0l h0te hain ye M0habbat k rishtay bhi,♥ Ta'luq t0ot Bhi jaye t0u Chahat phir bhi rehti hai. .