Sunday, 5 May 2013

Mosam Bhi Hai Suhana.. - Barish Rainy Day SMS Message


In Barisho Se Adab-e-mohobbat Seekho Faraz,


in barisho se adab-e-mohobbat seekho faraz,agar ye ruth b jayen to barasti bohot hain!



Summer Rain Is Soft And Cool,


Summer rain is soft and cool,so I go barefoot in a pool.But winter rain is cold, and pours,so I must watch it from indoors.



Monsoon Rain Or Summer Heat,U R The Reason Why I Breathe,


Monsoon Rain or Summer Heat,U R The Reason Why I Breathe, Tell Me Dear Wat is Sweet?Is that U or UR Heart that Beat.



The Rain May B Falling Hard Outside,


The rain may b falling hard outside,But your smile makes it all alright.I'm so glad that you're my friend.I know our friendship will never end.



Bheegay Mausam Ka Bheega Sa Saath,


Bheegay Mausam Ka Bheega Sa Saath,Bhola Howa Waqt Bholi Hoe Baat,Wo Bheegi Si Yaad,Mubarak Ho Aapko Pehli Barsat.



Kiya Khaak Maza Aaye Ga'


Kiya Khaak Maza Aaye Ga' Jab Mehboob Hi Nahi Pehlu Me,,Aag Lagy Is Mosam Ko, Koi Naam Na Le Ab Barish Ka..!



EveryOne Wants Happiness,


EveryOne wants happiness,No one needs pain,But its not possible to get a rainbowWithout a little rain :)



^/,/'/,/'/''/,,/'''/,,/''/,,/''/


^/,/'/,/'/''/,,/'''/,,/''/,,/''/Happy Rainy Daydua hai Barish k jitne Qatre Giren utni hi dafa app slip ho ker girain



Agar Bhigne Ka Itna Hi Shaukh Hai Baarish Me,


Agar bhigne ka itna hi shaukh hai baarish me, To dekho in aankho me.... Baarish to har ek ke liye barasti hai, Lekin yeh aankhe sirf tumhare liye barasti ..



Ab Barish Hoti Hai, Tum Yaad Aate Ho.


ab barish hoti hai, Tum yaad aate ho.Jab kali ghata chaye, Tum yaad ate ho,Jab bheegte hain tum yaad aate ho,Bataoo Meri umbrella Kab wapis kro ge!


No comments:

Post a Comment

Kitnay Anm0l H0te Hain Ye M0habbat K Rishtay Bhi,♥

Kitnay anm0l h0te hain ye M0habbat k rishtay bhi,♥ Ta'luq t0ot Bhi jaye t0u Chahat phir bhi rehti hai. .