Bahut Khubsurat Unka Har Andaaz Hai,
Bahut khubsurat unka har andaaz hai, Haqiqat hai ya khwaab hai, Khushnaseebon ke paas rehte hain wo, Mere paas to bas unki meethi si yaad hai....................!!!
A Good Relationship Does Not,
A Good Relationship Does not,Need Any Promises,Terms Or Conditions,...Just Need Two Peoples Who, Can Understand,And Trust Each Othe
Tujhy Kerun Yaad Apni Tamam Dua'on Me,,
Tujhy Kerun Yaad Apni Tamam Dua'on Me,,Tu Sada Khush Rahy Mohabbat Ki Chhaun Me,,Izzat Ho Teri Sab Ki Nigahon Me,,Koi Gham Na Milay Tujhy Zindgi Ki Rahon ..
My Heart Pounds With Great Power
An emotional turmoil I find myself in, when I think of you, my heart begins, to pound with a power unseen to any. I cherish your love that’s unknown ..
Ajnbi C Raho Ka...ajnbi Musafir Ak
ajnbi c raho ka...ajnbi musafir akmujh se pooch betha hy rasta bta do gy?ajnbi c raho k ajnbi musafir....sun,,,wasta koi b ho nata koi b ho....mnzlen nahe ..
No comments:
Post a Comment