Tujh Se Juda Rehna B Azzab Lagta Hy
Tujh se juda rehna b azzab lagta hyTere pas rehna b khawab lagta hyHar waqat karta hon tere nam ki tasbiTujhe yad karna b swab lagta hy
Mujhe Koi Jeene Ki Hasrat Nahi Hai
Mujhe koi jeene ki hasrat nahi haiAgar tumako mujhase mohabbat nahi haiBhula do yeh ranjish ki baateMujhe gam uthaane ki aadat nahi hai
Tum Pochte Thay
Tum pochte thayKe kitna pyar kerte hoLo aaj gin lo barish ke boondein
Love Is…
Love is not “Finding Someone you Live With”, It is “Finding Someone you can’t Live Without… “
Aashiqii Mein Bohut Zaruuri Hai
Aashiqii mein bohut zaruuri haiTum mohabbat ko khel kehte hoHam ne barbaad zindgi kar lii hai
She Tells The First Word After Our Heart Dies
she tells the first word after our heart diesshe gives umbrella only after the rainshe has done something to me.. ♥
WO Ishq Hi Kia Hy Jes May Khoshbo Na Ho,,,,,,,,,,,,,,
WO ishq hi kia hy jes may khoshbo na ho,,,,,,,,,,,,,,WO dill hi kia hy jes ap ki muhabat na ho,,,,,,,,,,,,,WO ankhein hi kia hy jes may nazaar na ho,,,,,,,,,,,,WO ..
BOHAAAT UDAS HEY KOU SHAKHS TERY JANE SE, HO SAKEY TO LOAT AA KISI BAHANEY SE,
BOHAAAT UDAS HEY KOU SHAKHS TERY JANE SE, HO SAKEY TO LOAT AA KISI BAHANEY SE,TU LAKH KHAFA SAHI MAGAR AIK BAAR TO DAIKH , KOI TOOT GAYA HEY TERE ROOTH ..
YEH APNEPAN KE RISHTEY BARE AJEEB HOTE HAIN
YEH APNEPAN KE RISHTEY BARE AJEEB HOTE HAINAISA PYAAR KAHAN SABKE NASEEB HOTE HAIREHTE HAI JO NIGAHON SE DURWOHI DIL KE SABSE KAREEB HOTE HAI
NA DEKH ASMAN KO ITNI HASRAT SY
NA DEKH ASMAN KO ITNI HASRAT SYWO SITARA TOOT GAYA JIS KI TUJHE TALASH THI
Not Because Of Who U Are
I love you not because of who you are, but because of who I am when I am with you.
Our Love Must Be Heard All Around The World
If only I was hugging you right now, I’d be the happiest person in the world. Before your love I take a great bow, All around let that be heard!
I Love You
Wen a TOUCH could HEAL a wound Wen EYES's cud SPEAK volumes Wen a SMILE can confirm I M THERE Then why do we need words 2 say 'I LOVE YOU.'
Hope In Love
When you love someone, automatically you will start, caring that person…. bc’zz You have a hope, like she specially made for you. that caring ..
Boy And Girl Crying
A small boy and a girl were crying… someone asked, “y r u both crying???” Girl said, “my doll has broken..” Boy said, “my ..
Umeed Na Rakhna Sache Pyaar Sy Aye Jaana
Umeed na rakhna Sache pyaar sy aye Jaanabare pyaar se dhoka dety hy Shidat sy chahne Wale
Somebody In The World
There is somebody in the world. Different from the rest. The sweetest person I know. That is why I love you so.
Ek Anjani Andekhi Larki Se Milke Zindagi Aor Bhi Khubsurat Hui
Ek anjani andekhi larki se milke zindagi aor bhi khubsurat huiPer mushkil bari rasme mohabbat haeIse nibha sakun aesi taqdeer na mili
"Human Beings Must Be Known To Be Loved;
"Human beings must be known to be loved;But divine beings must be loved to be known!"
Ab Main Kuch Dair Aaram Karna Chahta Hoon
Ab Main Kuch Dair Aaram Karna Chahta HoonPar Kaise Bhula Doon A Dil_E_Nadan Us KoJisay Main Itna Chahta Hoon
No comments:
Post a Comment