Wednesday, 1 April 2015

Sadak Ke Gaddhon Mein Lagaegi Nagar-Nigam Wi-fi


(?_?), (?_?), (?_?), (?_?), (�??�), (?_?), (.`_.�), (?� ?? ?�),(???)


(?_?), (?_?), (?_?), (?_?), (�??�), (?_?), (.`_.�), (?� ?? ?�),(???) These are my friend and girlfriend funny faces who do not send me funny sms and why ..



Chaandi Ka Ghora,


Chaandi Ka Ghora,Sonay Ki Lagaam,,Msg Parhny Walon Ko Mera Salam..Pepsi Peeny Walo,,Sprite Bhi Piya Kero,,Free K Msg Parhny Walo,,REPLY Bhi To Kiya Kero...;-)



If Girlfriend’s Not Replying,


If Girlfriend’s not Replying, Try This. Text Her : “Ek Baat Batau Yaar.?”She : “Haan Batao..?”Then Say, “Rehne ..



1 Kunwari Ladki Ko Bacha Ho Gaya.


1 Kunwari Ladki Ko Bacha Ho Gaya. Uss Ke Baap Ne Poocha Ki Yeh Kiss KaBacha Hai? Ladki : Papa Missed Call to sab He Marte The, Pata ..



Husband : Kaha Gayab Thi 2 Ghante Se?


Husband : Kaha gayab thi 2 ghante se?Wife: Pass wale Mall me gai thi Darling, shopping karane. Hubby: Kya kya liya?Wife: Ek hair band aur 45 selfies.........funny ..



Michael Jackson Didn't Die By Drugs,


Michael Jackson didn't die by drugs, those were rumours! . . He got major heart attack after seeing that he cannot do the dance steps ..



Promise Me We Are True Friends,


Promise me we are true friends,I am lamp you are light;I am Coke you are Sprite.I am Sawan you are Badal;I am Normal you are Pagal.I am Water you are Tanki;I ..



Girl: Mai Us Admi Sy Shadi Kron Gi Jo Khud Ro K B Mujy Hansaiy


Girl: mai us admi sy shadi kron gi jo khud ro k b mujy hansaiy.....Boy:,,,,,,,ALTAF BHAI SY KR LO


No comments:

Post a Comment

Kitnay Anm0l H0te Hain Ye M0habbat K Rishtay Bhi,♥

Kitnay anm0l h0te hain ye M0habbat k rishtay bhi,♥ Ta'luq t0ot Bhi jaye t0u Chahat phir bhi rehti hai. .