Sunday, 28 August 2016

Wife: I Have Changed My Mind..


Ek Rexona Nam Ki Ladki Thi,


Ek Rexona nam ki ladki thi, Jo Diana aur Cinthol ki beti thi, Wo Margo pr Yu mrti thi, Aur use apna lifebuoy bnana chahti thi, Unka ..



Traffic To 4 Wheelar Ke Lie Hota Hai,


Traffic to 4 wheelar ke lie hota hai, 2 Wheelar ke lie talent dikhaane ka mauka hoga...traffic jokes in city



Larky Waly: Hamen Aisi Larki Chahiye,


Larky Waly: Hamen Aisi Larki Chahiye, Jo Ziyada Khati Piti Na Ho,Chup Chap Sab ki Suny Aur Ziyada Baat Na Kery...Larki Waly: Janab! Aisi Larki to Aap ko ..



Dekha Maynay, Nawazshareef Nay Zardari Ko Galay Lagay, Fazalulrehman Nay Bhee Mohabbat Say Sub Leadran Ko Dekha, Acchnak Ek Cheekh Kee Awaz Aaa-e


dekha maynay, Nawazshareef nay Zardari ko galay lagay, fazalulrehman nay bhee mohabbat say sub leadran ko dekha, acchnak ek cheekh kee awaz aaa-eee or ..



Best Day To Propose A Girl


Friends you Know Which is the best day to propose a girl.. April 1 yes, April 1 …you Know Why that Day?? If she accept its your luck, otherwise just ..



Police Officer: I Arrest People, But, When I Go Home, I'm Under House Arrest, By Wife


Police Officer: I arrest people, But, when I go home, I'm under house arrest, by WifeProfessor: I give lectures to students, But, when I go home, I get ..



Book Khulte Hi Exam Ka Sama Hota Hai,


Book khulte hi exam ka sama hota hai, aise mousam mai hi to dimag kharab hota hai. dimag ki baatein paper main nahi aati, ye fasana to mark ..



Talent Merit To Mere Mein Koot-koot Ke Bhara Hai,


Talent Merit to mere mein koot-koot ke bhara hai, phark bas itana hai ki thoda baarik koot diya,ab nikal hi nahin raha.



Dil Hai Sacha Aur Dimagh Hai Kacha,


Dil hai sacha aur dimagh hai kacha,Wah WahDil ha sacha aur dimagh hai kacha..Tere msgs nai aa raheyKya baat hai bacha???


No comments:

Post a Comment

Kitnay Anm0l H0te Hain Ye M0habbat K Rishtay Bhi,♥

Kitnay anm0l h0te hain ye M0habbat k rishtay bhi,♥ Ta'luq t0ot Bhi jaye t0u Chahat phir bhi rehti hai. .