Monday, 11 December 2017

I M Feeling So Happy, Do U Know Why?


Sometimes, I Forget To Say Hi,


Sometimes, I forget to say hi,Sometimes, I even miss to reply, Sometimes, my message doesn't reach you,But, it doesn't mean that I forget you,I’m just ..



Although Its Quite A Statement


Although its quite a statement, Well it happens 2 b true. The best friend I ever had, Im glad 2 say its u!



Dooriyaa Bahut Hai Par,


Dooriyaa bahut hai par,Itna samajh lo paas rahkar bhi,Koi rishta khaas nahi hota,Tum dil ke paas itne ho ki,Dooriyo ka ehasaas nahi hota,



Jo Aapke Mausam Se Hotho Par Hasi Hai,


Jo aapke mausam se hotho par hasi hai,Waah dard ki aahat ki hakeekat main khushi hai,Ek muddat huyi bichare huye tumse lekin,Teri soorat abhi tak mere ..



Mujhy Manzilon Se Azeez Hain Teri Rah Guzar Ki Musaftain,,,


Mujhy manzilon se azeez hain teri rah guzar ki musaftain,,,Jab Bhi Unki Gali SeMeri Ankh Main Jhalak TeriAksar Pagal Ho Jaty HainZAKHM le kar teri dahleez ..



As We Get Older, It Becomes Difficult


As we get older, It becomes difficultto just trust and believe.It’s not that we don’t want to,but too much has just happenedin life that we just can’t.



"..Itni Be-RukhI WO BHi HuMsay,,,


"..Itni be-RukhI wO bHi huMsay,,,"Shaam""..Hmari muhabat ka Tmasha deKhti Ho,,"YaN hmaRy zaBat ka ImtIhaaN laIti Ho,,,


No comments:

Post a Comment

Kitnay Anm0l H0te Hain Ye M0habbat K Rishtay Bhi,♥

Kitnay anm0l h0te hain ye M0habbat k rishtay bhi,♥ Ta'luq t0ot Bhi jaye t0u Chahat phir bhi rehti hai. .