Monday, 22 April 2019

Circus Mein Ladki Ne Sher Ko Kiss Kiya To


I Am Not Old, I Woke Up, I Lifted My Arms, I Moved My Knees, I Turned My Neck. Everything Made The Same Noise, 'crrrrrrrrraaaacccck!"


I am not old, I woke up, I lifted my arms, I moved my knees, I turned my neck. Everything made the same noise, 'crrrrrrrrraaaacccck!"I came to a conclusion, ..



1 Kanjus Blade Se Haat Chir Raha Tha..


1 Kanjus blade se haat chir raha tha..uski biwi boli:kya kar rahe ho!?!kanjus bola:Dettol gir gaya tha,socha q barbad karu,haat chir k lagalu. !!!!!!!



Once Santa, Computer Science Student, Washing His Hands With Dettol


Once santa, Computer Science student, washing his hands with Dettol...... after removing a Virus from his System



Achay Dost "Takiye" Ki


Achay Dost "Takiye" Ki Tarha Hoty Hen,,Musibat Me Seenay Se Laga Lo,,,Tanhaai Me Sir Rakh K Ro Lo,,,Aur,,,,Ghusse Me "Laat" Bhi Maar ..



GIRL: Mari Aik Aik Sans Pe 10 10 Larkay Martay Hn,


GIRL: Mari Aik Aik Sans Pe 10 10 Larkay Martay Hn,Pathan: To Baji kOi acHA Sa "TOOTHPASTE" Istimal Q ni karti.G.O PATHAN


No comments:

Post a Comment

Kitnay Anm0l H0te Hain Ye M0habbat K Rishtay Bhi,♥

Kitnay anm0l h0te hain ye M0habbat k rishtay bhi,♥ Ta'luq t0ot Bhi jaye t0u Chahat phir bhi rehti hai. .