Friday, 16 February 2007

Luv Will Fly - Love SMS Message


Who Live For You…


This is a moon which learns from you, That is a sun which respects you, There are stars which shine for you, And here, It’s me who live for you.



Sangdil Hay Jahan Pyar Majboor Hay,


Sangdil hay jahan Pyar majboor hay,Dekh to zindagi Kitni be noor hay,Bin tere kistara Muj ko chain aye ga,



Love Isn't A Decision


Love isn't a decision, it's a feeling. If we could decide who to love, then, life would be much simpler, but then less magical.



I May Be Not The One You Dreamed Of,


I May Be Not The One You Dreamed Of,But This Is True That,You Are The One I Dreamed Of.I May Be Not The One You Re Waiting For,But This Is True That,I ..



Dooriyaa Bahut Hai Par,


Dooriyaa bahut hai par,Itna samajh lo paas rahkar bhi,Koi rishta khaas nahi hota,Tum dil ke paas itne ho ki,Dooriyo ka ehasaas nahi hota,



Haale-e-dil Tumko Sunaate Jo Tum Paas Hote,


Haale-e-dil tumko sunaate jo tum paas hote,Ashq tumhaare saath bahaate jo ham tum paas hote,Chaandni raat ki un haseen yaadon koEk baar phir dohraate jo ..



Bole Jo Wo Dosti,


Bole jo wo dosti,Chup rahe jo wo pyaar,Milaaye jo wo dosti,Juda kare jo wo pyaar,Hasaaye jo wo dosti,Rulaaye jo wo pyaar,Phir bhi kyun sab log karte hai ..



"..Itni Be-RukhI WO BHi HuMsay,,,


"..Itni be-RukhI wO bHi huMsay,,,"Shaam""..Hmari muhabat ka Tmasha deKhti Ho,,"YaN hmaRy zaBat ka ImtIhaaN laIti Ho,,,


No comments:

Post a Comment

Kitnay Anm0l H0te Hain Ye M0habbat K Rishtay Bhi,♥

Kitnay anm0l h0te hain ye M0habbat k rishtay bhi,♥ Ta'luq t0ot Bhi jaye t0u Chahat phir bhi rehti hai. .