Monday, 23 June 2008

If Ur Asking - Love SMS Message


If You Are A Tree, I Will Become A Lilly,


If you are a tree, I will become a lilly,If you are a shore, I will become a river,If you are a bee, I will become a flower,I love you My dear.



Piyar Say Piyari Koi Majboori Nahi Hoti,


Piyar say piyari koi majboori nahi hoti,Kami apno ki kabhi pori nahi hoti,Dilon ka juda hona ik alag bat hai,Nazron se juda hona koi Dori nahi hoti......



Ab Ke Yu Dil Ko Sazaa Di Humne,


Ab Ke Yu Dil Ko Sazaa Di Humne,Uski Har Baat Bhulaa Di Humne,Jab Shakh-e-Gul Jalaa Di Humne,



Nobody Wants You,


Nobody wants you,Nobody loves you,Nobody misses you,Nobody needs you,Nobody cares about you,Nobody makes you happy,Don’t Cry My Name is Nobody!


No comments:

Post a Comment

Kitnay Anm0l H0te Hain Ye M0habbat K Rishtay Bhi,♥

Kitnay anm0l h0te hain ye M0habbat k rishtay bhi,♥ Ta'luq t0ot Bhi jaye t0u Chahat phir bhi rehti hai. .