Dekha Jo Mukhra Khawab Me Chand Sa,
Dekha Jo Mukhra Khawab Me Chand Sa,Jagi Dil Me Hasrat Roshni Uski Ban Jaun,Jo Lele Apni Aghosh Me Us Chand Ko,Subha Ki Wohi Kiran Ban Jaoon..!!!For ** ..
I Always Respect,
I always Respect,Honour&Pray for them who helped me in bad time,,I am also thankful to bad time,,for showing me that who are MINE….Go0d m0rning…
Lo Aaj Hum Ne Aap Ko Pahlay Yaad Kiya,,,
Lo Aaj hum ne Aap ko Pahlay Yaad kiya,,, Is Khoobsurat Subha ko Aap ke Naam Kiya,,, Acha Guzre ye Din Aap ka Dil se hum Ne ye Paigham diya,,, ***GOOD MORNING***
Gulabon Ko Bhi Nahi Aya Abhi Tak, Is Tarhan Khilna
Gulabon ko bhi Nahi aya Abhi Tak, Is Tarhan KhilnaSubha Ko Jis Tarhan Wo Neend Se Be'Daar Hata Hai.... *GOOD MORNING*
If Your Eyes Are Positive, You Will Love The World;
If your eyes are positive, you will love the world;But if your tongue is positive, the world will love you.Have a lovely morning!
Love Has No Fear
love has no fear, but you are not near, I want you near, dear come here, will wait for year, bcoz your my sweet dear Good Morning
No comments:
Post a Comment