As The Month Of Ramadan Starts, Talk Respectfully,
As the month of Ramadan starts, talk respectfully,treat others kindly, walk modestly and pray sincerely.May Allah bless you and your family.I am praying ..
Woh Sehri Ki Noraneyat,
Woh sehri ki noraneyat,Woh iftaar ki rounaq,Woh aasman se rehmat ka barasna,Woh masjidun ka rooh parwar manzar,Woh naikiyon ka jazba,Woh tilawat ki dhoom,Jee ..
Ya Rab Is Soe Hoe Insan Ko Jaga De,
Ya Rab Is Soe Hoe Insan Ko Jaga De,Bistar Hai Is Ka Narm Tu Pathar Ka Bana De,Khatmalon Or Macharon Ki Duty Is Par Laga De,Jis Ki Hawa Se Wo Madhosh Hai ..
Kahten Hain Chaand Taare, Uth Rozadar Pyare,
kahten hain chaand taare, uth rozadar pyare,Taqdeer ko jagaane, uth nekiyan kamane,Jannat men ghar banane, har simt hain ujiyare,kahten hain chaand taare, ..
On The Month Of Ramadan, I Am Wishing You Four Weeks Of Blessings, 30 Days Of Clemency, And 720 Hours Of Enlightenment.
On the month of Ramadan, I am wishing you four weeks of blessings, 30 days of clemency, and 720 hours of enlightenment. Happy Ramadan!
No comments:
Post a Comment