Hands Up..!
Hands Up..!Me Love Officer hun,UR Under Arrest,QK Jitny Piyary Aap ho,Itna Piyara hona Qanuni Jurm hai,Is liye Aap ko Mere Dil meUmar Qaid ki Saza di jati ..
Michael Jackson Didn't Die By Drugs,
Michael Jackson didn't die by drugs, those were rumours! . . He got major heart attack after seeing that he cannot do the dance steps ..
"Bye" Ek Chota Sa Lafz Hy Jo Bht Takleef Deta Hy,
"Bye" Ek chota sa lafz Hy jo bht takleef deta hy,Ehsas Dilata hy k jis k 7 aap hain kya pata phir na hon islye kbi na kahen "Bye"...Hamesha ..
Meri Harkaton Ko Yehi Soch Ker Muaaf Ker Dena,
Meri Harkaton ko Yehi Soch ker Muaaf ker Dena,"Dosto",,K Tum "Mera" Kuch bhi nahi Bigaar sakty..;-pHahaha
Police Officer: I Arrest People, But, When I Go Home, I'm Under House Arrest, By Wife
Police Officer: I arrest people, But, when I go home, I'm under house arrest, by WifeProfessor: I give lectures to students, But, when I go home, I get ..
No comments:
Post a Comment