Thursday, 18 October 2018

The Test Of Friendship - Friendship SMS Message


If Love Gets Broken, U Can Look For A New One,


If love gets broken, u can look for a new one, If a glass gets broken, u can always buy a new one If friendship gets broken, u can never have the same ..



Meri Har Baat


Meri har baat k.Har ek jumley main,Har ek lafz main,Har ek harf main,Har ek matlab main,Sirf ek"DUA"haik.*DOST*Tum Hamesha KHUSH Raho,""AAMEEN""



D Se Dosti,D Se Dushmani,


D se Dosti,D se Dushmani,D se Dil,D se Dard,D se Deewangi,D se Dillagi,Par D se itne Door na hona k,D se Dost ko Dekh bhi na sake,Samjhe D se DOST.



When I Am Walking Infront Of You


When I’m walking in front of you,I’m protecting you. When I’m beside you I’m there for you, when I’m behind you, I’m ..



Ajeeb Dastan Hoti Hy Dosti Ki,


Ajeeb dastan hoti hy Dosti ki,*Larna milne se bhi acha lgta hy!*Larr k manane wale b hote hain kuch,*To kuch ko chirana acha lgta hy!*Dost k muu se kuch ..



Rista Dosti Ka


Rista dosti ka kisi or riste se kam nhi, Mile agar acha dost to kisi bat ka gam nhi. Dosti main pyar hota kabhi kam nhi, Isliye, tum bin hum, hum bin tum ..



Someone As Special As You


ONCE, I Knew You. OFTEN, I Miss You. ALWAYS, I'll Care for You. NEVER, Will I forget You. Because I never Wanna Loose Someone as Special as You.


No comments:

Post a Comment

Kitnay Anm0l H0te Hain Ye M0habbat K Rishtay Bhi,♥

Kitnay anm0l h0te hain ye M0habbat k rishtay bhi,♥ Ta'luq t0ot Bhi jaye t0u Chahat phir bhi rehti hai. .