Friday, 19 July 2019

How To Send? - Love SMS Message


Saans Lene Se Bhi Teri Yaad Aati Hai,


Saans lene se bhi teri yaad aati hai,Har saans mein teri khushboo bas jati hai,Kese kahoon ki saans se main zinda hoon,Jab ki saans se pehle teri yaad ..



Love Is What I See In, Your Smile Every Day


Love is what I see in, your smile every day. Love is what I feel in, every touch you give. Love is what I hear in, every word you say. Love is what we ..



Teri Chahat Mein Gr Wafa Hoti,


teri chahat mein gr wafa hoti,mere dil mein teri jaga hoti,dard tera ne ladwa hota,dard-e-dil ki koi dawa hoti,hum jo dil torte muhabbat mein......hum ..


No comments:

Post a Comment

Kitnay Anm0l H0te Hain Ye M0habbat K Rishtay Bhi,♥

Kitnay anm0l h0te hain ye M0habbat k rishtay bhi,♥ Ta'luq t0ot Bhi jaye t0u Chahat phir bhi rehti hai. .