Saturday, 23 November 2019

Love Is Not As Simple As


Aap Ki Yaad Mein Sub Kuch Bhulaye Bethy Hain,


Aap ki yaad mein sub kuch bhulaye bethy hain,Charagh khushyon k bujhaye bethy hain,Hum to marein gy apki bahon main,Ye b mout sy shart lagaye batin hain.



I M On A Mission


I m on a mission: Misson 2 avoid u, 2 forgetu, 2 get rid of u, 2 not 2 talk 2u or meet u, in short.... MISSION IMPOSSIBLE!!



Takdeer Ne Chaha, Takdeer Ne Bataya


Takdeer ne chaha, takdeer ne batayaTakdeer ne tumko aur hamko milayaKhushnaseeb the ham ya wo palJab tum sa anmol saathi is zindagee me aaya



Jab Koi Itna Khas Ban Jaye,


Jab koi itna khas ban jaye,Uske bare main hi sochna ehsas ban jaye toh mang lena khuda se use jindagi k liye,isse pahle k wo kisi aur ki sans ban jaye.



Sometimes, I Forget To Say Hi,


Sometimes, I forget to say hi,Sometimes, I even miss to reply, Sometimes, my message doesn't reach you,But, it doesn't mean that I forget you,I’m just ..



If I Could Give You One Thing..


If I could give you one thing in life, I would give you the ability, to see yourself through my eyes, only then you would realize, How special you are ..


No comments:

Post a Comment

Kitnay Anm0l H0te Hain Ye M0habbat K Rishtay Bhi,♥

Kitnay anm0l h0te hain ye M0habbat k rishtay bhi,♥ Ta'luq t0ot Bhi jaye t0u Chahat phir bhi rehti hai. .