U Make Me Feel So Right, Every Day N Every Night,
U make me feel so right, every day n every night,Let me tell u how much I luv u,From the moment I saw ur face,I never ever thought about u being replaced.
Kuch Khud Bhi Thay Afsurda Se,
Kuch Khud bhi thay afsurda se,kuch tum bhi hum se rooth gaye, kuch khud hi zakhmon k aadi thay,kuch sheeshey bhi hath se chhot gaye,kuch khud bhi thay ..
Tum Kahan Kho Gaye,
Tum kahan kho gaye, kaise gum ho gaye, Tapti dopahar mein, barfili sard raaton me aksar yaad aate ho, Mujse na sahi, in hawaon se keh do, Yeh hawayein ..
Musafir To Bicherte Hain,
Musafir to bicherte hain,Rafakat kab badalti hai.Muhabbat zinda rehti hai,mohabbat kab badalti hai.Tumhi ko chahte hain,Aur bohat piar karte hain.Yahi ..
If You Are A Tree, I Will Become A Lilly,
If you are a tree, I will become a lilly,If you are a shore, I will become a river,If you are a bee, I will become a flower,I love you My dear.
No comments:
Post a Comment