Tuesday, 17 July 2012

Send Some Good Jokes - Funny SMS Message


I Have Lots Of Jokes In My Inbox,


I have lots of jokes in my inbox,But I can't send you all of them,It will take a lot of time,So I'm sending you just 1 joke..."You are so beautiful"



Notebandi Hue Poore 9 Mahine Ho Gae Hain,


Notebandi hue poore 9 mahine ho gae hain,Badhai ho ladka hua hai jiska naam G S T hai



Jb Tm Angdayi Leti Ho To Mera Dm Nikal Jata Hai,


Jb tm angdayi leti ho to mera dm nikal jata hai, jb tum angdayi leti ho to mera dm nikal jata hai, wah wah!!!! arey thoda deodrant lagane main ..



If U Care 4 Me - I Care 4 U


If u care 4 me - I care 4 u U miss me - I miss u, U msg me- I msg u U gussa - I gussa U 4gt me - Na munna na I'm different ..



Ek Khargosh Bomb Le Ker Zoo Me Ghus Gaya Aur Awaz Lagai:


Ek Khargosh Bomb le ker Zoo me Ghus Gaya Aur Awaz lagai:"Tum Sab k Paas Ek Minute hai Yahan se Nikalny k liye".Kachuwa Bola: Wah ustaad Wah,Seedhi ..



This Cat, Is Cat, A Cat, Good Cat, Way Cat, To Cat,


This cat, is cat, a cat, good cat, way cat, to cat,keep cat, a cat, idiot cat, busy cat, for cat,20 cat, seconds cat! Now read it all without the word ..



Circus Mein Ladki Ne Sher Ko Kiss Kiya To


Circus mein ladki ne sher ko kiss kiya to Ring mastar ne kaha Aap mein se koi yeh kar sakta hai, Santa- Zarur par pehle iss sher ko peeche hatao! ..



Mat Dekh Mere Msg Ko Itni Chahat Muhabbat Or Hasrat Se ,,


Mat Dekh Mere msg ko Itni Chahat muhabbat or Hasrat Se ,,"dost".....................Mat Dekh na. . . .Nafsiyati Hai kya?..;-p


No comments:

Post a Comment

Kitnay Anm0l H0te Hain Ye M0habbat K Rishtay Bhi,♥

Kitnay anm0l h0te hain ye M0habbat k rishtay bhi,♥ Ta'luq t0ot Bhi jaye t0u Chahat phir bhi rehti hai. .