Tuesday, 16 December 2014

Aey Rehmat-e-Azeem Ke Mehmaan Asalam,


Garmi K Mausam Ki Wajah Se,


Garmi K Mausam Ki Wajah Se,Agar Rozay Main Aapko Shadeed Pyaas Mehsoos Honay Lagay.To Aisa Karen......Maghrib ki Azaan Ka Intazaar Karen.Ziyada Dramay ..



I Hope That The Holy Month Of Ramadan,


I hope that the holy month of Ramadan,and endowed with the grace ofGod and many precious moments.



Wo Shetan Jo Ramzan Me Band Nai Huwe


Wo Shetan jo Ramzan me Band nai huweUnki 4 Nishaniyan..1- Hath me Mobile ho ga,2- Angutha Buton pr hoga,3- Msg Perh kr Hansy ga,4- Phir Sochega k kisko ..



.i.


.i.["] ,i,["] ,-""''-, .i.["],(,,,,,,,,,,),,['"],"x" "x" "x" "x" AsalamUAlikum"27 SHAB Mubarak Ho""DUA ME YAD RAKHNA"



,*”* Jumma *”*,


,*”* Jumma *”*, *, Mubarak ,* *,, Sab Ko,,* ‘”””¥”””Allah Aap ParAp K Ghar Wal0nPr Apni Rehmaten0r Barkatain Naazil FarmaeAmeenHappy ..



As The Mountain High,


As the mountain high,U move without sigh;like the white linen flair,Purity is always an affair;As sunshine creates morning glory,fragrance fills years ..



On The Month Of Ramadan, I Am Wishing You Four Weeks Of Blessings, 30 Days Of Clemency, And 720 Hours Of Enlightenment.


On the month of Ramadan, I am wishing you four weeks of blessings, 30 days of clemency, and 720 hours of enlightenment. Happy Ramadan!


No comments:

Post a Comment

Kitnay Anm0l H0te Hain Ye M0habbat K Rishtay Bhi,♥

Kitnay anm0l h0te hain ye M0habbat k rishtay bhi,♥ Ta'luq t0ot Bhi jaye t0u Chahat phir bhi rehti hai. .