Friday, 15 May 2015

"'Unki Mehfil Me Fraz Unki Tbssum Ki Qsm"'


Tujhy Kerun Yaad Apni Tamam Dua'on Me,,


Tujhy Kerun Yaad Apni Tamam Dua'on Me,,Tu Sada Khush Rahy Mohabbat Ki Chhaun Me,,Izzat Ho Teri Sab Ki Nigahon Me,,Koi Gham Na Milay Tujhy Zindgi Ki Rahon ..



Mohhobat,Ishq Aur Pyaar...


Mohhobat,Ishq aur Pyaar...ye wo naam hai yaar...jis se aadmi banta hai...bekaar, pagal, lachaar...par dar kar ishq karna na chhorna...kyun k isi se hai ..



I’m Blessed Be The Child Who Has Parents Like You,


I’m Blessed be the child who has parents like you,And I really feel lucky, I am a person who,Respects and loves greatly a father and mother,Let my best ..



Love Isn’t A Decision, It’s A Feeling.


Love isn’t a decision, it’s a feeling.If we could decide who to love,then,life would be much simpler,but then less magical.


No comments:

Post a Comment

Kitnay Anm0l H0te Hain Ye M0habbat K Rishtay Bhi,♥

Kitnay anm0l h0te hain ye M0habbat k rishtay bhi,♥ Ta'luq t0ot Bhi jaye t0u Chahat phir bhi rehti hai. .