A Friend Is Never
A friend is never a coincidence in your life, they are meant to enter your life to bring you joy and laughter. So, I will treasure the friendship between ..
Dost Ko Bhoolna Galat Baat Hai,
Dost ko bhoolna galat baat hai,Unhi ka Zindagee bhaar ka saath hai,Agar bhool gaye to khaali haath hai,Aur agar saath hai to Zamana kahega kya baat hai,
Intezaar K Lamhoon Ka Maza Ajeeb Hai
intezaar k lamhoon ka maza ajeeb haiteri dosti ki saza ajeeb hai main tujhay yaad kiya krta hoon subha shaamor teri khamoosh rehnay ki ada ajeeb hai
Everyone Hears What U Say…
Everyone hears what U say… Friends listen to what U say… Best friends listen to what U don’t say…
Kuch Rishte Anjane Mai Bun Jate Hain
kuch rishte anjane mai bun jate hainphle dil phir dharkan ban jate hainkehte hai us rishte ko shayad zindagijis main dil say dil mil jate hain
Dosti,,,,,,, Piyaar,,,, Ki Tarah Hoti Hai
Dosti,,,,,,, Piyaar,,,, ki tarah hoti haiUss ka ik ik Parda Dusrey k sathmuhabbat se jura hota haiAgar us ko kato Gaye tu Ansoo k siwaKuch Nahi Nikley ..
Sab Se Zyada Kamzor INSAN Wo Hay
Sab Se Zyada Kamzor INSAN wo hay Jo Dost Ko Hasil kerne me nakam ho Aurus se b zyada kamzor wo hy Jo Hath aeye howe DOST ko ganwa deyHAZRAT ALI(R.A)
Karoge Yaad Ek Din Dosti K Zamane Ko
karoge yaad ek din dosti k zamane kohum chale jaenge wapis na aane kocher de ga jab zikar koi hamara mehfil mainchale jaoge tanhai main aansoo bahane ko
Teri Nafrat Mai Wo Dum Nhi Jo Meri Chahat Ko Mita De
teri nafrat mai wo dum nhi jo meri chahat ko mita demeri dosti ka samandar teri soch se bhi gehra hai
When I Am Walking Infront Of You
When I’m walking in front of you,I’m protecting you. When I’m beside you I’m there for you, when I’m behind you, I’m ..
Sare Jag Se Haseen Hota He
sare jag se haseen hota heye rishta jo dosti ka hesath sath rhen ya bichar jaensanwre rhen halat ya bigar jaendost sada dil k qareeb hota he
Our Friendship Has Grown Stronger Than Ever
We met a few years ago. Our friendship has grown stronger than ever. We’re still friends now. And will be best friends forever!
Zindagi Ki Rahon Main Bohat Se Yar Milain Gay
zindagi ki rahon main bohat se yar milain gayHum kahan hum se achay hazar miltain gayIn achon ki bheer main humain na kho denaHum kahan apko bar bar milain ..
My Relationship..
My Relationship.. With U is Like Sugarcane!! Break It, Crush It, Squeeze It, Even Beat & Grind It, But Always ..
When I’m Down I Look Up To You.
When I’m down I look up to you.When I’m happy it’s because of you.A day doesn’t go by when I don’t think of you.Because I don’t know what my ..
Yu Hi To Khoobsurat Hai Dosti Ka Nata,
Yu hi to khoobsurat hai dosti ka nata,Jo bina shart ke jiya jata hai,Rahe duriya to parvaah nahi,Dost to harpal dil me basaya jata hai.
Last Night God Gave Me 2 Choices:
Last night God gave me 2 choices: Either to have a good friend like you, Or, To have excellent memory, I dont remember what did ..
Dost Kabhi Dostoon Se Khafa Nahi Hote,
Dost kabhi dostoon se khafa nahi hote, mil jaye dil to kabhi juda nahi hote, bhula deina meri khamiyoon ko, kiyon k insaan kabhi Khuda nahi hote!
No comments:
Post a Comment